Nagrody w konkursie Innovation 2018 już wręczone!

23 kwietnia, podczas tegorocznej Gali Innovation 2018, w Reducie Banku Polskiego w Warszawie, Jury pod przewodnictwem Ranity Sobańskiej,członka zarządu OTCF SA i dyrektor kreatywnej marki 4F,wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2018. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

2018-04-24 12:05:47
Autor:

Wszystko co nas otacza: każdy przedmiot, usługa, proces czy nawet branża, musiały być kiedyś wymyślone. W swoim czasie wspomniany przedmiot czy usługa mogły być innowacją, a dzisiaj są dla nas codziennością. Innowacja to stan umysłu, potrzeba kreowania, szukania i rozwoju siebie oraz swojego otoczenia. Rola przewodniczącej jury w tym konkursie to dla mnie wyróżnienie i ciekawe doświadczenie. Chylę czoła przed wszystkimi uczestnikami konkursu INNOVATION. Wierzę, że tylko globalne i wielonarzędziowe podejście do przedsiębiorczości umożliwi rzeczywistą zmianę postaw, sprawiając, że jako społeczeństwo staniemy się innowacyjni – powiedziała podczas Gali Ranita Sobańska, przewodnicząca jury.

Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media.

Złote statuetki otrzymali:

W kategorii INNOWACYJNY BIZNES:

  1. IDEA BANK oraz HAND MADE (współzgłaszający) za kampanię „Idea Hub Express - innowacyjna placówka bankowa” w podkategorii Usługa
  2. DRAGON ROGUE za kampanię  „INNA BAJKA. Superfood na co dzień.”  w podkategorii Produkt.
  3. PERFOMICS oraz SPARK FOUNDRY (współzgłaszający) za „Nowy model sprzedażowy kart kredytowych”  w podkategorii Model biznesowy.
  4. GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”  w podkategorii Model Biznesowy.
  5. HAVAS MEDIA GROUP za „Tankuj24” w podkategorii  E-commerce/M-commerce

W kategorii INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE - Kampanie komercyjne: 

  1. GONG za „Tymbark Funbot”  w podkategorii Content.

W kategorii INNOWCYJNE DOŚWIADCZENIE - Kampanie społeczne:

  1. GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”  w podkategorii Design,
  2. SAATCHI & SAATCHI ISza „War On Cancer” w podkategorii Content
  3. SAATCHI & SAATCHI ISza „War On Cancer” w podkategorii UX.

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA  - Działania komercyjne:

  1. AMS za „DynamicBacklight - outdoorowy gif w przestrzeni miasta” w podkategorii Formaty mediowe i/lub reklamowe,
  2. PUBLICIS MEDIA za „TeleBot dla CreditAgricole” w podkategorii Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne,
  3. GONG za „Tymbark Funbot” w podkategorii Touchpoint.

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA  - Działania społeczne

  1. GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Kartka wentylacyjna”  w podkategorii Touchpoint,

Specjalne wyróżnienia dla agencji:

Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja Grey Worldwide Warszawa. Tytuł innowacyjnej agencji mediowej roku otrzymały:Initiative Media Warszawa, Minshare Polska, oraz OMD. Wśród klientów w rankingu Innovation 2018 dwie firmy zajęły pierwsze miejsca zyskując tym samymtytuł najbardziej innowacyjnych i są to: Idea Bank oraz AMS.

Statuetki zaprojektowała Justyna Stoszek  z ForestForever, a Galę poprowadził Max Cegielski.

Więcej o Konkursie i Forum Innovation 2018 na: www.innovation.sar.org.pl

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR                 

Współorganizatorzy:  Publicis Media, Blue 449, Life On Mars

Sponsorzy: AMS, Wirtualna Polska, Nielsen

Partnerzy: Masters&Robots, ZFPR, SMB

Media: Nowy Marketing, Stowarzyszenie Top 500 Innovators, My Company, GoMobi.pl, PRoto.

Audytor konkursu: LSW

ZNAJDŹ NAS: