Czas poznać nominacje 19. Edycji SAR EFFIE AWARDS POLAND

Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach. Przed nami jeszcze przyznanie nominacji w kategorii Marketing & Business Solutions, które odbędzie się 5 października.

2018-09-21 11:27:00
Autor:

Podczas wtorkowych obrad jury oceniło działania komunikacyjne, które znacząco wpłynęły na wyniki biznesowe projektów. Najwięcej, bo aż  po 6 nominacji, przyznano w 3 kategoriach: Retail/Kanały sprzedaży, Long Term Marketing Excellence, oraz Positive Change - Edukacja społeczna i Pro Bono. Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Wavemaker (12), Mediacom i Starcom (po 7) oraz Value Media (4), a wśród agencji: Saatchi&Saatchi IS (7), Ogilvy (5) oraz DDB&Tribal, Grey Group Poland, Performance Media oraz Publicis Worldwide Polska (po 4). Ze strony klientów najwięcej nominacji otrzymali: IKEA (5),  Grupa Maspex, ING Bank Śląski, L'Oréal Polska, Nestlé Polska i Philips (po 3) oraz Fundacja WOŚP, Grupa Żywiec, Huawei, Orange Polska, Prudential, USP Zdrowie (po 2).

Nominacje w kategorii Marketing&Business Solutions zostaną ogłoszone 8 października. Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu ocenia jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, Global Head of Brand, Communications & Digital and Market w firmie Philips International.  Zwycięskie kampanie poznamy podczas Gali, 29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Listę nominowanych poznacie na: www.effie.pl

 

ZNAJDŹ NAS: