Już 13 listopada rusza 6. edycja jesiennej konferencji Event Biznes!

13 listopada 2019 roku branża eventowa ponownie spotka się na najważniejszej konferencji poświęconej zagadnieniom przemysłu spotkań w Polsce.

2019-09-09 15:56:58

Event Biznes to cykliczna konferencja organizowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej. W tym roku po raz szósty spotkamy się, by poznać najnowsze kierunki rozwoju branży spotkań. Nad programem konferencji czuwa zespół rady programowej składającej się z piętnastu ekspertów branży: reprezentantów agencji eventowych, korporacji oraz czołowych dostawców usług eventowych w Polsce. Zespół ten opracowuje dobór tematów oraz mówców, którzy podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.

Organizatorzy zapowiadają zmianę formuły konferencji. W tym roku program podzielony zostanie na dwie części: konferencyjną i warsztatową. Jako znawcy i obserwatorzy zmian zachodzących w trendach eventowych ocenili, że dzisiejszy odbiorca potrzebuje nie tylko kontaktu z innymi ekspertami, ale także konkretnych narzędzi i wiedzy praktycznej, które mogą wykorzystać w swojej codziennej pracy. Dlatego w ślad za realizacją celów rozwoju polskiej branży eventowej poza granicami Polski, zostało zaproszonych kilku zagranicznych prelegentów. Swoją obecność potwierdził James Morgan (wykładowca Event Management na Uniwersytecie Westemister z zakresu nowoczesnej technologii) oraz Jens Mayer (Ceo Jack Morton Worldwide – ekspert w dziedzinie kreatywności i eventowych rozwiązań przyszłości). Jeden z warsztatów poprowadzi Andrzej Jaszczyszyn (ekspert do spraw social media, trener ECPC, prezenter radiowy). Osobą prowadzącą konferencję będzie znany już z poprzedniej edycji Event Biznes Krzysztof Łobodziński.

W ramach zmiany formuły konferencji wprowadzone będą panelowe dyskusje stolikowe z ekspertami branżowych stowarzyszeń i instytucji, w tym m.in.:  Stowarzyszenia Branży Eventowej, wykładowcami ze Studium Event Management na Uniwersytecie Warszawskim, KAE Klubu Agencji Eventowych czy przedstawicielami polskich stowarzyszeń i instytucji pokrewnych przemysłowi spotkań.

Program konferencji ogłoszony zostanie we wrześniu 2019 roku. Wtedy również rozpocznie się sprzedaż biletów na to wyjątkowo wydarzenia. W tym czasie organizatorzy planują przestrzeń targową oraz nawiązują współpracę z partnerami wydarzenia.

Tegoroczna edycja została objęta honorowym patronatem Polskiej Organizacji Turystycznej. Partnerami strategicznymi wydarzenia są Global Expo oraz TSE Grupa. Wśród partnerów merytorycznych znaleźli się: Meeting Planner, Polskie Stowarzyszenie Tłumaczy Konferencyjnych, Klub Agencji Eventowych, Fundacja na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Baltic Event Industry Club oraz Meetings Week Poland.

Swoje wsparcie już zapewnili partnerzy biznesowi: Akademia Grzegorza Turniaka, Asap Drukarnia, Colors of Design. Evenea, IMS Events, Pracownia Kreativa, Meeting Application, Rent Design oraz Spice4Space.

Event Management Polska jest partnerem medialnym wydarzenia.

ZNAJDŹ NAS: