Rok 2018 – poznaj technologiczne perspektywy eventów

Z artykułu dowiesz się: Jakie granice „niemożliwości” zostaną przekroczone w 2018 r.; Kiedy i w jakich miastach warto szukać inspiracji technologicznych – kalendarz branżowych eventów; Jak nowe technologie przełamują barierę eventowego czasu i procesu powstawania wydarzeń.

2018-01-04 08:46:15

Nadchodzący rok, podobnie jak kilka ostatnich lat, zapewne po raz kolejny potwierdzi regułę, która już dawno wkradła się w świat techniki eventowej: It Always seems impossible until it’s done („Rzeczy niemożliwe są do momentu, aż ktoś je zrobi”). Dokładnie w ten sposób rozwija i zmienia się branża. Z jednej strony nowe technologie, które pojawiają się na rynku eventowym, a z drugiej wymagający klienci pozwalają przełamywać kolejne granice „niemożliwości” i rozwijać się krajowym, wyspecjalizowanym firmom w technologicznej obsłudze koncertów, festiwali czy wydarzeń firmowych. Rozwój technologiczny całego rynku nie tylko niejako wymusza ciągłe inwestycje, ale też sprawia, że większego znaczenia, wręcz kluczowego, nabiera kreacja i świeże spojrzenie na już dobrze znane rozwiązania. Zmiany w technice eventowej, zachodzące w każdym jej obszarze, to nie tylko nowe, bardziej elastyczne i lżejsze ekrany diodowe, wyższej rozdzielczości i jasności projektory. To również systemy realizacji, które optymalizują, usprawniają zarządzanie całymi systemami multimedialnymi, i przede wszystkim dodatkowe oprogramowania i systemy otwierające przed branżą zupełnie nowe możliwości.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.eventmanagement.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: