Zmierz wartość swojego eventu - tajemnice Event ROI

Strategicznie ważnym problemem dla całej branży spotkań biznesowych jest zagadnienie mierzenia wartości wszelkich organizowanych wydarzeń. Dotyczy to w szczególności dużych eventów – kongresów, imprez masowych, megaeventów angażujących duże budżety. Zwykle po każdym wielkim evencie pojawia się pytanie ze strony osób decydujących o wydatkach (np. księgowego albo samego szefa firmy czy sponsora eventu): „A co ta impreza w efekcie nam dała?”.

2017-06-02 14:05:55

Złożoność eventów powoduje, że udzielenie odpowiedzi stanowitrudne, ale nieuniknione zadanie. Konieczne staje się świadome podjęcie tego wyzwania i odpowiednie przygotowanie się przez organizatora do ustalenia kryteriów pomiaru, przyjęcie metody badania, celów eventu oraz zaplanowanie działań przed wydarzeniem, w jego trakcie i po nim.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.eventmanagement.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: