Rzuć gości na kolana. Jak przygotować scenografię i oprawę wizualną eventu?

Każdemu organizatorowi eventu firmowego zależy na jednym: by zachwycić zaproszonych gości nie tylko oprawą artystyczną czy poczęstunkiem, lecz również stroną wizualną. W tym aspekcie ogromną rolę odgrywa scenografia eventowa. Ma fascynować, intrygować, porywać, czyli przyciągać widza i budzić w nim wyjątkowe emocje oraz zapaść mu głęboko w pamięć. By to osiągnąć, potrzeba jednak pomysłu i odpowiedniego zaplecza technicznego, które pozwoli to urzeczywistnić. Scenografia to bowiem jeden z kluczowych elementów aranżacji przestrzeni na event.

2017-10-10 14:10:30

Wygląd scenografii w głównej mierze zależy od miejsca organizacji eventu. Przykład: w obiektach typowo konferencyjnych można tworzyć najbardziej wyrafinowane projekty ze względu na duże przestrzenie, ale już w obiektach zabytkowych trzeba sprostać wielu wymaganiom i ograniczeniom, jakim te podlegają (event wizualnie i pod kątem charakteru powinien korespondować ze stylem wykończenia miejsca).Niezależnie jednak od miejsca czy typu organizowanej imprezy trzeba pamiętać, że można stworzyć każdą scenografię. O ile – rzecz jasna – pozwoli na to budżet klienta.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.eventmanagement.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: