Poznaj siłę content marketingu w promocji wydarzeń

Z artykułu dowiesz się: Czym jest content marketing i jak wykorzystać jego potencjał w branży eventów; Jak tworzyć skuteczne strategie content marketingowe; Jakie formy i narzędzia wykorzystać do tworzenia i dystrybucji treści content marketingowych; Dlaczego samo wydarzenie może być źródłem do tworzenia treści content marketingowych.

2017-12-05 09:16:38
Autor:

Ponad 200 mln osób na całym świecie korzysta już z programów blokujących reklamy typu AdBlock. Polska wiedzie tutaj zdecydowany prym – jeżeli chodzi o wykorzystywanie wtyczek do blokowania reklam, jesteśmy numerem jeden! Nasi klienci zamieniają się w prosumentów (konsument zaangażowany we współtworzenie i promowanie produktów), którzy chcą aktywnie uczestniczyć w procesie tworzenia produktów czy treści. Indywidualność ponad wszystko, zatem odbiorcy oczekują treści dopasowanej do ich potrzeb. Jednocześnie przestajemy kupować produkty – zaczynamy kupować przeżycia i emocje.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.eventmanagement.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: