Media a event – spraw, by o wydarzeniu było głośno

Rynek eventowy jest bardzo rozbudowany. Małe, lokalne wydarzenia, większe regionalne, czy te ogólnopolskie – jest ich coraz więcej. Do tego konferencje, szkolenia, różnego rodzaju akcje promocyjne. Jak wzbudzić zainteresowanie dziennikarzy właśnie Twoim wydarzeniem? Na co zwrócić wystarczającą uwagę?

2017-09-25 12:11:30

Warto zastanowić się nad tym już na etapie planowania eventu. Liczy się pomysł, nie tylko na event, ale również na to, jak w korzystny sposób przedstawić go mediom. Na co zwrócić uwagę, jakie atrakcje odsłonić w przekazie komunikacyjnym? Zastanawiasz się, na co mogą zwrócić uwagę przedstawiciele mediów, co ich może zainspirować, zachęcić do przyjścia właśnie na Twój event?

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.eventmanagement.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: