Rzuć gości na kolana. Jak przygotować scenografię i oprawę wizualną eventu?

Każdemu organizatorowi eventu firmowego zależy na jednym: by zachwycić zaproszonych gości nie tylko oprawą artystyczną czy poczęstunkiem, lecz również stroną wizualną. W tym aspekcie ogromną rolę odgrywa scenografia eventowa. Ma fascynować, intrygować, porywać, czyli przyciągać widza i budzić w nim wyjątkowe emocje oraz zapaść mu głęboko w pamięć. By to osiągnąć, potrzeba jednak pomysłu i odpowiedniego zaplecza technicznego, które pozwoli to urzeczywistnić. Scenografia to bowiem jeden z kluczowych elementów aranżacji przestrzeni na event.

2017-10-10 14:10:30

Wygląd scenografii w głównej mierze zależy od miejsca organizacji eventu. Przykład: w obiektach typowo konferencyjnych można tworzyć najbardziej wyrafinowane projekty ze względu na duże przestrzenie, ale już w obiektach zabytkowych trzeba sprostać wielu wymaganiom i ograniczeniom, jakim te podlegają (event wizualnie i pod kątem charakteru powinien korespondować ze stylem wykończenia miejsca).Niezależnie jednak od miejsca czy typu organizowanej imprezy trzeba pamiętać, że można stworzyć każdą scenografię. O ile – rzecz jasna – pozwoli na to budżet klienta.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.eventmanagement.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

ZNAJDŹ NAS: