Analityka marketingowa w branży eventowej

Z artykułu dowiesz się: Za pomocą jakich narzędzi uzyskać opinie na temat eventu; Czym jest i jak wykorzystać Google Analitycs; Jakie funkcje posiada Marketing Automation; Co ma na celu automatyzacja działań marketingowych.

2017-05-31 13:54:39

Rozwój sieci internetowej, w tym portali opiniotwórczych i szeroko rozumianych mediów społecznościowych, sprawił, że wzmianki i opinie zamieszczane w internecie zdominowały tradycyjne kanały przekazu. Zarządzanie wizerunkiem w sieci (a przede wszystkim monitoring tego) stało się wyzwaniem, któremu należy sprostać, korzystając z nowoczesnych technologii. Organizując event, nie sposób nie badać szumu, który ma miejsce wokół naszego spotkania. Weryfikacja pojawiających się wzmianek i publikacji o naszym evencie pozwala zachować kontrolę nad nim, ale także aktywnie wesprzeć jego dalsze rozpropagowanie wśród potencjalnych uczestników. Kluczem staje się możliwość uzyskania opinii na temat naszego eventu (oraz eventów konkurencyjnych) dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii monitoringu wzmianek zarówno z mediów społecznościowych, jak i klasycznego internetu (takich jak fora, blogi, serwisy informacyjne i wiele innych).

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.eventmanagement.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

ZNAJDŹ NAS: