Praca z prelegentem od A do Z – co, gdzie, jak i kiedy?

Z artykułu dowiesz się: Jak dobrać najlepszych prelegentów do naszego wydarzenia; Kiedy warto nawiązać kontakt z osobą, która ma wystąpić podczas eventu; W jaki sposób zacząć organizację pracy z prelegentem; Czy i jak negocjować stawki z ekspertami.

2017-08-21 10:03:45

Natłok obowiązków sprawia, że nietrudno zapomnieć o priorytetach. Jednak to one pozwalają zachować nam porządek podczas organizacji i utrzymać jakość wydarzenia. Pamiętajmy, że ludzie przychodzą na eventy głównie po rozrywkę lub wiedzę (w zależności od rodzaju spotkania) oraz kontakty. W gestii organizatorów leży zaspokojenie tych potrzeb, głównie przez przygotowanie interesującej agendy. Warto skupić się na podstawach, a dopiero potem zająć się szczegółami takimi jak konkursy czy catering. Uczestnik przede wszystkim przyjrzy się występującym prelegentom i ten aspekt będzie wyznacznikiem przyjścia na wydarzenie.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.eventmanagement.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

ZNAJDŹ NAS: