Media a event – spraw, by o wydarzeniu było głośno

Rynek eventowy jest bardzo rozbudowany. Małe, lokalne wydarzenia, większe regionalne, czy te ogólnopolskie – jest ich coraz więcej. Do tego konferencje, szkolenia, różnego rodzaju akcje promocyjne. Jak wzbudzić zainteresowanie dziennikarzy właśnie Twoim wydarzeniem? Na co zwrócić wystarczającą uwagę?

2017-09-25 12:11:30

Warto zastanowić się nad tym już na etapie planowania eventu. Liczy się pomysł, nie tylko na event, ale również na to, jak w korzystny sposób przedstawić go mediom. Na co zwrócić uwagę, jakie atrakcje odsłonić w przekazie komunikacyjnym? Zastanawiasz się, na co mogą zwrócić uwagę przedstawiciele mediów, co ich może zainspirować, zachęcić do przyjścia właśnie na Twój event?

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.eventmanagement.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

ZNAJDŹ NAS: